maandag 20 februari 2012

Het is stil...


Onze meisjes zijn nog bij opa en oma en het is hier erg stil. Zelfs ons hondje is er verdrietig van en eet amper een hap.
Vandaag zat de analyse van Piens been bij de post. Geen touw aan vast te knopen met al die medische termen. Ik geef een voorbeeld: Tonusverhoging in m. Gastrocnemius en m. Soleus bilateraal met beperkte RoM.  
Geprobeerde de dokter te bellen voor tekst en uitleg, maar hij is natuurlijk op vakantie en over een week pas weer bereikbaar. Toch maak ik me een beetje zorgen, want het enige wat wel vrij duidelijk is in dat hele verhaal is dat er volgens mij geadviseerd wordt dat ze een tijdje in het gips moet om haar been terug in de juiste stand te krijgen… Er staat letterlijk gips, ongeveer het enige woord dat ik begrijp in dat hele rapport. Zal wel erg sneu zijn voor ons Pien. Maarja wat moet dat moet. Alles wat haar beentje beter maakt gooien we in de strijd en we hebben natuurlijk ruime ervaring met gipspootjes…;-)  Hoe dan ook we zullen nog een week in spanning blijven en misschien heb ik het wel helemaal mis. We tellen de dagen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten