vrijdag 2 september 2011

Sliploos


Ok, ze zijn pas twee dagen naar school en ik heb waarschijnlijk nu al een onvergetelijke indruk achtergelaten bij de nieuwe juf. Na school gingen we direct door naar een lunchtentje in het winkelcentrum en Pien moest een plasje doen. Ik zie opeens een onbekende onderbroek en vraag wat er gebeurd is. "Ik had geen onderbroek aan naar school, gewoon in mijn blote pimpam." OEPS! Maandag weer wat uit te leggen tijdens de ouderavond. Ik vraag me af of iemand onze voorschoolse toilet-taferelen begrijpt... Als Lot moet plassen, moet Pien ook en vice versa. Gevecht in het toilet wie eerst mag. Mama erbij om te managen en hond erbij om de onderbroeken weg te graaien en te verstoppen... Dan kan er in het tumult weleens een sliploos meisje overblijven. Tsja, je moet er bij zijn om het te begrijpen... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten