woensdag 3 oktober 2012

(Geen) slaapwonder, part III


Tsja, van mijn euforische stemming van gisteravond is niet veel over. Lichtpuntje is dat Lot weliswaar in haar eigen bed in slaap is gevallen rond een uur of negen, maarja vannacht was het weer ouderwets gezellig in ons bed. Vechten voor een plekkie, want ook Pien was van de partij. Ik zeg niets meer. Vanmorgen een zware start, want door de nachtelijke escapades was Pien later wakker dan normaal. Ze kwam me in de badkamer opzoeken en ontdekte mijn natte haren. Zwaar upset: “Ik wou met jou naar beneden, ik ben nog niet beneden geweest.” Maar troostende woorden ‘dat geeft toch niet, dan gaan we nu naar beneden’, hebben geen enkel effect. De Pien sirene blijft loeien. Dus met Pien en de föhn onder mijn arm naar beneden. Eindelijk stil. Uiteraard verteld dat opa G en oma J vanmiddag komen, dat gaf zelfs weer een lachje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten