vrijdag 11 maart 2011

Vakantie voorbij


Zo de vakantie zit er bijna op. Het begrip schoolvakantie is nog niet geheel duidelijk bij de meisjes. Dagelijks vragen ze wanneer we gaan ‘sjemmen’ of naar het strand gaan. Of hoopvol: “Morgen naar Frankrijk?” Om het leed te verzachten hebben we alle opa’s en oma’s bezocht. Morgen breng ik ze even bij opa en oma in Ouderkerk. Die hebben een bezoek aan de kinderboerderij in gedachten hebben. Nou, prettige wedstrijd met Lotje;-) Wel fijn, want dan heb ik heel even mijn handen vrij om voor mijn bijna jarige schatje een presentje te kopen.

Avond:
Soms denk ik dat mijn kids vanzelf in slaap vallen. Vandaag weet ik zeker van niet. We hebben de zijhekken van de ledikanten weggehaald. Dat was wel nodig, want ook al dragen de meisjes een slaapzak, ze klimmen gewoon eruit. Nu vliegen er twee gillende keukenmeiden door de gang…. We zijn in hoogste staat van paraatheid;-) En soms vragen we ons af waarom we dit nieuwe beddentraject zijn gestart…aaahhhh!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten