vrijdag 20 januari 2012

Kotsmarathon


Kleine radiostilte, want Lot is dinsdagnacht begonnen met een kotsmarathon… van 1:30 tot 5 uur mee in de weer geweest. Na 2x bed verschonen en een midnight shower, maar bij ons in bed genomen om de schade te beperken… sinds vandaag kotsvrij, gegeten en babbels…het gaat alweer beter. En dat is maar goed ook want nachten met minder dan 3 uur slaap hebben niet het gewenste effect op mijn toch al rijpere huid. Bovendien staat er een logeerpartij bij opa S. en oma J. op het program, oftewel een ‘bijslaapzaterdag’, dus ze gaan hoe dan ook de deur uit.  Klinkt misschien onaardig voor iemand die 7 jaar heeft lopen klooien om kinderen te krijgen, maar toen was ik nog in de veronderstelling dat peuters ruim voor 22 uur zouden slapen en niet voor 6 uur zouden ontwaken. Maar ondanks onze 24/7 business, zijn het wel schatjes hoor. Hebben ze stiekem uit papa’s nachtkastje M&M’s gepakt, komen die brave tutjes dat eerst bij ons melden voordat ze het wegsnacken…  
Als ik weer wat geslapen heb herinner ik me vast weer wat leuke anekdotes en gekke verhalen… 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten