vrijdag 7 oktober 2011

Daar gaan we weer..


Het is hier een tikkie chaotisch. Lotje is sinds vrijdag ziek, hoge koorts, hoofdpijn, keelpjin, overgeven. En vooral dat laatste… gaat als een Martini: Anytime, Anyplace, Anywhere…. Het is echt een zielepietje, maar wel met hoge aandachtseisen. Ook voor Pien valt het niet mee. Het is ook sneu dat je even moeten wachten op je cornflakes als je zus net de gang onder spuugt. Los daarvan is Pien wel een schatje, wil graag haar zusje verwennen met niet minder dan 20 extra knuffelbeesten. Helaas moet Lot er niets van hebben, ze wil graag wat rust om zich heen en lekker bij mama hangen. En dan vraagt Pien heel zielig: “Is er voor mij ook een plaatsje?” Voordat ik kan zeggen ‘Tuurlijk schatje’ is ons Pienemien al met een plof op mijn buik beland. Oef.
Maar goed we gaan morgen even naar de dokter. En als Pien niet ziek wordt gaat ze lekker naar school, uit de infectiezone;-)

Waar ik nog niet aan toe was gekomen te vertellen. Vorige week zondag was het feest op school. De speelplaats was omgetoverd tot sprookjesbos met ouderwetse spelletjes als koekhappen in de Roodkapjekraam en touwtje trekken enzo. Een Cava’tje voor de papa’s en mama’s. Prima dagje. Vooral toen de juf van een andere kleuterklas ons aansprak en vertelde dat onze meisjes zo vrolijk zijn en altijd lachen. Nu vinden ze school ook echt super en komen thuis met de meest prachtige verhalen.
Inmiddels zijn er twee koters die op mijn compu staan te rammen. Got to go...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten