zaterdag 15 oktober 2011

Crew is fit


Na alle roodvonkperikelen is mijn crew weer fit en is het besmettingsgevaar geweken. Dussss kunnen we eindelijk weer de deur uit. Op naar Amsterdam voor een potje voetbal. Het was voor iedereen heerlijk er weer even uit te zien. Ook de terugrit is soepel verlopen, al luid zingend op de sambaballen van Andre van Duijn.

En nog meer goed nieuws: de dames hebben beiden in hun eigen nieuwe (grote) bed geslapen en op hun eigen kamer. Omdat, we met de langzaam herstellende Lot geen kant op konden, hebben we besloten om ze beiden een eigen kamer en groot bed te geven. Wie weet zou dat helpen om onze nachtrust te verbeteren. En, ik kan het bijna niet geloven, werkelijk hot news: Pien heeft doorgeslapen! Het kan ook aan haar 'duikbril slaapmethode' liggen (zie foto). En Lotje is maar 1 keertje wakker geworden. Ze was een beetje de weg kwijt in dat grote bed en ligt veelal overdwars, maar slapen is slapen. Ok, ze gingen pas tegen 21.30 uur slapen, maar toch...
Uiteraard wat foto's gemaakt, want dan weet ik zeker dat ik niet droom.

Ik hou het kort, want ik jump snel even via mijn joggingpak in bed om met manlief romantisch naar de samenvatting van Ajax te kijken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten