woensdag 7 november 2012

Bliksem in mijn billen


We hebben de meisjes in bed gelegd en in no-time staan ze alweer voor onze neus. Ik loop met ze terug naar slaapkamer en vraag, waarom ze uit bed zijn. Pien: “Ja maar mam, ik kan niet slapen, want ik heb bliksem in mijn billen….” Na die dikke drol van vanmiddag kan ik me niet het niet voorstellen dat ze moet poepen. Ze liet me heel trots haar drol zien: “Kijk eens mam, ik het de T van Th gepoept. Bel snel zijn mama om het te vertellen!!!” Tuurlijk schat. Voor de zekerheid vraag ik toch maar of ze misschien een poepje moet doen? “Nee hoor, ik heb gewoon bliksem in mijn billen” En Lot vraagt geïnteresseerd: “Oh Pien, heb je die bliksem misschien ingeslikt?” Volgens Pien is die bliksem er gewoon ingekropen, maar ze twijfelt of het misschien toch geen donder is. En Lot vraagt door: “Ja maar Pien heb je nu de donder of de bliksem ingeslikt, of misschien wel allebei?” Het is inmiddels 21 uur en als het aan de meisjes ligt kunnen ze hier nog eindeloos over door bomen, maar ik deel mee dat ze als de bliksem naar bed moeten gaan om te slapen. En zowaar om 21:30 uur is de storm gaan liggen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten