zaterdag 24 augustus 2013

24 augustus

Eerder vertelde ik al over 9 oktober. Maar ik ben erachter gekomen dat er nog een datum is die ik maar niet uit mijn systeem krijg. 24 augustus. Dat is de dag waarop de meisjes officieel verwacht werden geboren te worden. Hoe vaak ik die datum niet heb moeten invullen of op formulieren heb zien staan. Natuurlijk nam ik het wel met een korreltje zout, omdat een tweeling meestal wat eerder komt. Maar we hadden echt niet verwacht dat de twee maanden eerder  gehaald zouden worden op maandag 30 juni. En op 24 augustus 5 jaar geleden was het echt nog onzeker of ons Pientje de strijd zou winnen. Inmiddels weten we hoeveel power en strijdlust ons meisje bezit.
Gelukkig geven Pien en Lotje me weinig kans om weemoedig terug te kijken op die woelige tijd van toen. En kijk nu, 5 jaar later, wat een vrolijke en energieke vrouwtjes hier rondlopen. Alsof niets gebeurd is. En wie had ooit durven dromen dat er een tijd zou komen dat ik ze weleens achter het behang zou willen plakken....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten