donderdag 17 november 2011

Ouderwetse nachten


Doe al weken een poging een tripje naar Amsterdam te plannen. Onder voorbehoud, want ik zit hier weer met een vaag ziektegeval, Lotje. Eet niet, drinkt niet en voelt zich slapjes, niet zo gek natuurlijk. Heeft klein blaasje op haar tong en op de binnenkant van haar wang. Geen koorts, maar wel veel aandacht nodig. Ze kwam vannacht om 3 uur naar me toe om te vertellen dat ze echt ziek was en kwam vanmorgen niet eens haar bed uit om in haar gevulde schoentje te kijken. Dat laatste heeft ons overtuigd dat ze echt ziek is.
Overigens gilde Pien ons om 4 uur wakker, dat ze niet meer kon praten. Nou, volgens mij hebben de buren haar zelfs gehoord…;-) Kortom, het zijn weer ouderwets gezellige nachten in huize 'Slaapmaarnietje'. Voel me een soort pendeldienst, van bed naar bed sjouwen en vooral bij mij in bed gekropen kinderen weer terug leggen. Work da body. Enfin, toe aan een neut  in 020!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten