woensdag 26 januari 2011

Timmeren?!


Even iets anders. Pien en Lot vragen tig keer dag: ‘Mama, wat is het toverwoord?’ Geen idee natuurlijk. Dacht dat hebben ze vast op school opgepikt. Dus ik sprak deze week de juf en vroeg haar naar het toverwoord. Kijkt ze me aan alsof ik compleet de weg kwijt ben…. 
Ik vraag de kids natuurlijk dagelijks wat ze op school gedaan habben. Dus Pien vertelt heel blij dat ze heeft getimmerd. Dus ik vertel de juf dat ik dat van Pien gehoord heb. Je voelt em al aankomen, nog nooit getimmerd op school…  Ik zeg niets meer;-)
Uiteraard dit voorval voorgelegd bij vriendin E en haar reactie was geruststellen: "Juffen komen soms gewoon van een andere planeet, niets van aantrekken. Misschien had Pien met een potlood op een hoofd getimmerd? Als juf dat niet snapt laat dan maar. Vast andere kwaliteiten!" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten